Mitt Nya Liv

Det Är Tungt / Foto.

Av Anneli Gustavsson - 2016-05-23 21:23


Jag har inte orkat skriva nåt dom sista dagarna. Jag har inte varit o hälsat på hos er heller, men jag ska försöka skärpa till mig.

 

Det är så satans tungt, tårarna tar aldrig slut. Min värk är inte rolig nu heller, men det är väl för att jag mår som jag gör antar jag. Idag är det 6 veckor sen Teddy fick somna in o jag känner fortfarande inte om jag gjorde det rätta ? Jag tycker fortfarande att det gick för fort.

Jag saknar min vän ♥

 

 

     

 

Igår hade jag Jack hos mig så det var skönt, vi hade roligt. Jag skriver lite om det i morgon, jag tog ganska många bilder oxo.

 

Mamma har fått en vacker bukett blommor från sitt jobb så dom fotade jag.

 

Hoppas att ni mår bra. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

     

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards