Mitt Nya Liv

Foton.

Av Anneli Gustavsson - 2016-06-09 21:08


Det har varit en ganska jobbig dag idag. Har tvättat o städat, jag skulle behöva svabba golven men det gick inte med armarna o ryggen så det får jag ta nästa gång jag dammsuger.

 

Tog lite kort på mina orkidéer men jag är inte nöjd med dom. Jag vet inte vad jag gör längre, mina bilder blir inte bra.

 

Den var visserligen lite smutsig på linsen för Jack hade varit o klabbat på den så det såg jag inte förrns jag tog ur batteriet. Jag får väl se om jag fotar om blommorna.

 

Jag vill åka iväg o fota lite, jag vill komma utanför mitt staket i alla fall =)

 

I morgon ska jag på Liams skolavslutning, det ska bli roligt o jag är så stolt över honom, ja det är jag över Jack oxo. Båda barnen har blivit så stora.

 

Nu ska jag stänga ner o lägga mig, har ställt klockan på halv åtta.. Inte roligt att behöva gå upp så tidigt =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

Puss I Pannan ♥


                         

 
 
TantGlad

TantGlad

9 juni 2016 21:30

Jag tycker dina bilder är jättefina.

Sov så gott och kram

http://tantglad.bloggo.nu

Anneli Gustavsson

21 juni 2016 19:26

Tack älskade vännen, kramar ♥

 
ingrid

ingrid

9 juni 2016 21:53

Snygga foton på dina Orkideèr.Jag lyckas inte så bra med denna blomma.
Skall också lägga mig strax,jag har nämnligen fått Morton Neurom,mellan
stortån o de andra tårna en nerv i kläm,så skall till ortopeden i
slutet på juni,jobbigt med värk.Har också artros i vissa leder.
Så idag har jag haft värk,och irriterad blir man också.
Nu skall jag inte gnälla för mycket för det finns de som har det värre.
Önskar dig en God-Natt.
Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

21 juni 2016 19:25

Usch stackars dig. Hoppas att det är bättre nu. Det är hemskt med värk. Man får faktiskt gnälla man kan inte hålla det inom sig då blir man galen.
Var rädd om dig. Kramar ♥

 
skogsnuvan

skogsnuvan

10 juni 2016 19:47

Nu har du väl väldigt hårda krav på dig själv. Jag tycker dina bilder är rent makalösa, så det så.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

21 juni 2016 18:58

Tack, oh vad glad jag blir =) Jag älskar att fota men det har inte blivit alls mycket med det.. Får skärpa till mig =)
Ha en fin kväll kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards