Mitt Nya Liv

Lyckan, kärleken och meningen med livet.

Av Anneli Gustavsson - 2016-06-24 18:18


Tro de eller ej men vi fick lite sol för ca en timme sen så jag gick ut o satte mig, ja i ungefär 20 minuter sen försvann den igen. Men det gör inget för det är varmt o skönt o framför allt uppehåll,, här där jag bor. Hoppas att alla ni som firar ute har soligt o trevligt.

 

Ska ringa till mina små skatter nu o höra hur deras dag har varit innan dom lägger sig för natten. Ja det dröjer nog lite men jag behöver ju inte ringa precis vid nattedags =)

 

Hoppas att ni har det trevlig idag. Nu vänder det så nu går vi mot mörkare tider snart så det är lika bra att passa på att njuta av det vi har =)



Om ni sitter hemma o inte har nåt att göra så är det några bra filmer på tv;n ikväll.

 

P.S I Love You TV3 Idag 20:00 - 22:30 Den här filmen är så bra o sorglig.

 

Gifta på låtsas Kanal 5 Idag 21:00 - 23:15

 

Lyckan, kärleken och meningen med livet TV8 Idag 22:00 - 00:45

 

Cast away Sjuan Idag 22:00 - 00:50

 

Apollo 13 TV3 Idag 22:30 - 01:25

 

Haywire TV6 Idag 23:00 - 00:55

 

Tjejen som gjorde lumpen TV4 Idag 22:25 - 00:45. En helt underbar film, jag älskar Goldie Hawn.

 

Får se vad som dyker upp på min tv, men det är ju typiskt att det ska vara flera bra filmer samtidigt när det finns dagar o veckor då det bara är skräp på tv;n.

 

Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

24 juni 2016 23:18

Så här fint väder på en midsommarafton har det inte varit på många år så vi har faktiskt ätit ute och det var skönt Ha en härlig helg

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

24 juni 2016 23:40

Vad roligt. Ja det har varit bra väder idag, det har varit uppehåll men knappt ingen sol men det gör ju inget.
Sov gott kram ♥

 
deninrekampen

deninrekampen

25 juni 2016 03:34

Detsamma önskar jag dig!! :) <3 kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

27 juni 2016 00:58

Kramar ♥

 
deninrekampen

deninrekampen

25 juni 2016 03:36

Detsamma önskar jag dig!! Va rädd om dig kram! <3 (kanske blev 2 kommentarer men enligt min dator verkar inte första kommentaren blivit skickad..)

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

27 juni 2016 01:01

Ibland lever datorn som dom själva vill o ibland så är det vajsing på portalen.
Har skrivit till dom om flera saker men får aldrig svar, det är så dåligt. Jag funderar på att byta till en annan bloggportal, jag får se.
Dröm sött kramar ♥

 
Eva

Eva

25 juni 2016 10:27

Men usch va ruggigt inte alls kul :( blir ju mörkrädd hoppas hon lämnar dig i fred vännen kram

http://evasblogg.blogg.se

Anneli Gustavsson

27 juni 2016 00:58

Ja hon gör sina försök att förstöra, men jag är van vid henne.
Dröm sött vännen kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards