Mitt Nya Liv

Lyckan, Jag Såg Den / Bild

Av Anneli Gustavsson - 2016-06-28 18:58




Jag tänkte skriva att det är måndag hela dagen men så såg jag att det var tisdag. Det har varit moln så gott som hela dagen förutom för en liten stund då jag kunde springa ut o sätta mig i solen, mamma sprang oxo ut den lilla stund som blev, ca 20 min sen var det mörkt igen.

Det är ju kallt oxo, jag fryser. Var är sommaren ??

 

Du som har solan kan väl dela med dig lite, jag är i stort behov av den. Jag måste få mig lite sol för snart kommer ju vintern o då går jag i ide.

 

Det har inte hänt nåt speciellt idag. Jag har pratat med Maria en stund på telefonen o vi pratade om något som vi ska hitta på i augusti.. Jag kommer inte ihåg om jag har berättat om det, men jag låter det vara oxo.

Jag har lite saker på gång. På måndag händer något. På fredag - lördag kommer mina små skatter till mig , mer vet jag inte nu.

Sen skulle jag på en utflykt till men det har jag glömt vilken dag det var o sen ska jag på nåt annat =)

Herregud, hur ska jag komma ihåg allt ? Min almacka går bara till den 10;e juli så jag måste köpa en ny.

 

Om några dagar så måste jag in till stan o hämta något, som hör till det som kommer att hända lite senare =) Ja nu snurrar jag snart ihop allt. 

 

Hoppas att ni har sol o att ni har det riktigt skönt.

 

På tv;n ikväll blir det ; 

 

New in town TV3 Idag 22:00 - 00:00. Den är jättebra.

 

Pelikanfallet TV4 Idag 22:30 - 01:20, den är oxo jättebra.

 

Insomnia Kanal 9 Idag 21:00 - 23:25, jag vet inte om jag har sett den ?

 

Ha en mysig kväll. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan    

 
 
deninrekampen

deninrekampen

28 juni 2016 23:31

Sv: Fast ibland kan det bli jobbigt med by med och att alla känner alla, massa skit snack ;) hahah då får man veta mer om sig själv än man redan visste ;)

Ja din blogg är en av mina favoriter!! <3 Va rädd om dig, kram!

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

29 juni 2016 14:41

Jo det håller jag med dig om. Det är ju lite så att man känner alla. Men jag brukar hålla mig på min lilla plätt o stör ingen =)
Men man får ju höra mycket om folk man inte känner av grannarna. Det kan vara lite jobbigt, vi har ju Dagens Nyheter på gården som vet ALLT o som pratar om ALLA.. Jag kan tycka att det kan vara roligt att höra om det har gått bra för nån, eller att det händer roliga saker annars bryr jag mig inte.

Ha en fin dag. Kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards