Mitt Nya Liv

För att uppnå ett vitare & renare leende.

Av Anneli Gustavsson - 2017-02-06 21:17


 



Ett rent leende är ett vackert leende, många vill också ha ett vitare leende.
Det finns en naturlig produkt som ärkänd för att göra underverk för din tandhygien & missfärgning av tänderna.


Många människor har tyvärr dålig munhygien & har utvecklat paradentos. Tandläkarbesök är dyra, så varför inte testa detta vilket förbättrar din munhygien.


Man behöver;


I msk kallpressad kokosolja ( det går lika bra med sesamolja).

Ta en msk kokosolja & blanda runt i munnen i ca 10 min innan du borstar tänderna.

 

Oljan blandas med ditt saliv & blir en tunn, vit vätska.
Det som händer är att oljan absorberar skadliga ämnen & renar munnen.


Efter 10 min spottar du ut oljan. Det viktiga är att du inte spottar i diskhon, oljan kan täppa till avloppet.

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

7 februari 2017 17:44

Förr borstade man tänderna med salt för att få dom vita. Inte vet jag om det hjälper.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

20 mars 2017 21:09

Oh jag kan ju bara tänka tanken på allt salt i munnen.. Visserligen älskar jag när maten smakar men att få ren salt så i munnen, det vet jag inte hur det skulle gå ? Det kanske funkar =)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards