Mitt Nya Liv

Tips på presenter

Av Anneli Gustavsson - 2017-09-17 13:15



Ibland kan det vara svårt att komma på vad man ska köpa till någon som fyller år.. Ja eller om man bara vill köpa nåt ändå, det kan man ju göra o det är alltid uppskattat att få en liten

present.. Jag älskar presenter =)

 

Jag brukar titta runt lite på nätet o där kan man hitta hur mycket som helst.. Men jag hittade en sida där man kan göra personliga saker, tryck med text o bild på jumprar, kepsar, jackor, byxor mm. 

Ja de finns mycket att välja på inne på easytryck, kika in får ni se. Jag tittade lite på att göra en t-shirt o där jag vill ha en bild på Teddy.. Man kan ladda upp o fixa o trixa själv, man kan även bara ha text men det är bilden jag är ute efter när det gäller till mig själv,, ja på Teddy.

 

Sen tänkte jag att man kunde göra ett roligt tryck på en t-shirt till barnbarnen,, skriva tex; Liam är farmors going, Jack är farmors going.. Eller så kan man hitta på nåt annat roligt att skriva.. Ja det är ju bara fantasin som sätter stopp.. 

 

 

Men visst är det roligt att få presenter =)

 

 

 
 
wiolettan

wiolettan

17 september 2017 13:27

Håller med dig. Det är jätteroligt att få presenter,. Jag blir som ett litet barn.
Det finns mycket att fixa och trixa med. Jag är inte så kreativ, men jag tror att du kommer att lyckas fint.
Tack för de fina orden inne hos mig.
Jag brukar komma in här och läsa och ibland kommentera, men jag ser aldrig att de kommer upp.
Sköt om dig och varm kram.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 september 2017 14:16

Hej vännen, javisst är det roligt att få presenter, det spelar ingen roll vad det är.. Det bästa är att få teckningar från barnbarnen =)

Jag har varit så dålig på att besöka er, jag ska försöka skärpa till mig.. Du får vara rädd om dig, kramar ♥

 
Ms. W

Ms. W

20 september 2017 18:42

Sedan några år tillbaka skriver jag berättelser och skapar också böcker hos Solentro. Brukar ge ibland till födelsedag och jul eller om någon behöver lite extra uppskattning, nån som hjälpt mig med något.

Var rädd om dig!

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 september 2017 02:01

Tack. Jo men sånt är ju roligt att ha, lite sånt som man skriver själv.

Var rädd om dig oxo.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards