Mitt Nya Liv

Inatt Avslöjar Jag Varför Jag Är Nervös !

Av Anneli Gustavsson - 2017-09-17 17:19


Idag har jag varit hos Rohde o vattnat hennes blommor,, gick även in till min granne o pratade bort en stund.. Gosade lite med Buster oxo..

 

Tiden går sakta men ändå väldigt fort,, lite för fort,, men ändå sakta.. Ja jag kan inte bestämma mig riktigt..

 

Satt o tittade på lite bilder som jag hade i mobilen,, tömde den nu,, hade ganska många.. Det var ett par stycken som jag raderade som var suddiga eller dubbletter, eller inget att ha..

 

Har tänkt ganska mycket på Teddy idag, ja jag tänker på honom varje dag mer eller mindre men idag lite extra mycket.

 

Jag är nervös, frusen, skakar, har ont i magen men det är övergående o det blir nåt bra tillslut som tur är =)

 

 

 

Liam hade snygga jeans när vi var på Berget o åt glass o spelade golf.

 

Tur att ha Liam som hjälper mig när jag inte når sakerna själv. Det är inte första gången han får dyka ner i frysarna =)

 

   

Bröderna Bus ♥

 

 

Jack när vi har inne på Leos lekland ♥

 

 

Liam hemma hos mig ♥

 

Nä, jag kanske skulle få nåt gjort.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra,, men det finns att göra ... 

 

Ha en mysig kväll.. Puss I Pannan   

 

 
 
Ms. W

Ms. W

17 september 2017 19:27

I natt? När går du och lägger dig? Men ska bli intressant att läsa vad du har på gång!

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 september 2017 19:31

Inatt ska jag inte lägga mig hade jag tänkt.. Jag ska försöka vara uppe i alla fall =)
Ja, det är lite spännande =)

 
skogsnuvan

skogsnuvan

17 september 2017 23:31

Så söta barn

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

17 september 2017 23:33

Tack, ja dom är underbara ♥

 
Diana

Diana

18 september 2017 00:06

Haha, den där frysdykningen kör jag också med!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 september 2017 00:15

Ja det får man göra ibland =)

 
Blondina

Blondina

18 september 2017 00:14

Gud va hon hänger ut dig :(

http://Finest.se/blondina

Anneli Gustavsson

18 september 2017 00:15

Ja det gör hon. Det är inte första gången, det hände för några år sen när hon var med i Stalker..

 
Diana

Diana

18 september 2017 00:40

Ja, är man som jag är, bara 153cm, så når man inte så långt.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 september 2017 01:20

Nä det kan jag förstå att det kan bli lite jobbigt ibland när det kan vara det för mig som är 166..

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards