Mitt Nya Liv

Snart Är Klockan Slagen !

Av Anneli Gustavsson - 2017-09-18 05:31


Ja jädrans vilka dagar/veckor det har varit med oro inför det jag ska göra snart. Jag har inte sovit en blund,, jag bäddade sängen o sen har jag gått runt i lägenheten som ett nervöst vrak.

 

Den ena väger 6 kg o den andra väger 16 kg, ja nåt sånt där, hur ska detta gå ?

 

Äter lite kvarg så jag får lite i magen,, har ställt in den rena disken i skåpen så nu är det gjort. Har plockat lite hit o dit, skrivit lite på nätet o kollat runt.  Jag känner att jag är lite trött men det är ju inte så konstigt.. 

 

Hoppas bara att dom håller tiden, eller att dom avgår överhuvudtaget,,, ja ryanair menar jag ju då.. Dom drar in ca 50 avgångar / dag för att dom vill skärpa till sig för att kunna hålla tiderna.. Hmmm det går inte ihop för mig, då går dom ju inte alls..

 

Kl 7 går bussen från stan,, 11;10 ska flyget gå till Fuengirola.. Det ska bli så skönt att komma hemifrån ,, slippa detta skitväder.. 

 

Det är detta som har ställt till det med min oro, rädsla, ångest, jag avskyr att flyga, jag är så rädd o det har jag alltid varit.. Jag är lite orolig för hur det ska gå med min vikt nu när jag har gått ner -20 kg,, där kan jag ju inte väga maten o sen vill jag ju kunna ta en kall öl mm. Ja det får gå som det går.

 

Har kollat resväskan säkert 30 ggr nu,, packat, packat upp o om igen o om igen..

 

Ja det var det.. Nu drar jag....... Ni får ha det så bra, hoppas att det blir bra väder här hemma.. 

 

Puss I Pannan   

 
 
Ms. W

Ms. W

18 september 2017 10:11

Kände att det kunde ha med en resa att göra, men inte hela sammanhanget däremot. Vi har haft skitväder här också, men vet att det alltid blir bättre så småningom. Om allt går vägen, åker jag till Portugal om 4 veckor.

Ser inte heller nån logik i att dra in ca 50 avgångar för att kunna hålla tiderna...

Lycka till! Styrkekramar!

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

27 oktober 2017 16:32

Javisst var det en resa =) Det är inte ok att dom drar in så många avgångar, men jag kom ju iväg i alla fall. Kram ♥

 
Quipus Family

Quipus Family

18 september 2017 16:10

Förlåt för en kommentar som inte har med ditt inlägg att göra. Men vad i hela halva helskotta håller den där människan på med? Ja, du förstår nog vem jag menar. Hon hade gjort en lååååång kommentar på min blogg där hon fullkomligen hängde ut all möjlig strunt om dig. Jag tog bort kommentaren och blockerade henne. Känner igen beteendet från för något/några år sedan. Måste vara en människa som inte vet att värdesätta sin tid. Lider med dig, verkligen.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

27 oktober 2017 16:34

Ja du, jag vet inte hur hon är funtad ? Hon har fel i huvudet.. Hon är dömd för sitt beteende mot Gun men hon kommer alltid undan med all skit,, tyvärr.
Tråkigt att hon skrev hos dig, hoppas att du slipper henne. Om du ser nåt om dig eller nån annan så spara det för att sen anmäla henne..

 
Biggeros

Biggeros

20 september 2017 17:04

Så trevligt att du ska till mina trakter🤗 Ja, mer eller mindre 20 mil. Det kommer gå så bra att flyga och här är det åtminstone varmt och skönt. Hoppas att du kan njuta av ledighet och den spanska maten. Medelhavsmat ska vara bra för vikten har jag hört förutom brödet och pommes frites// kram och trevlig semester

http://Biggeros.blogg.se

Anneli Gustavsson

27 september 2017 12:47

Ja, jag njuter för fullt. Jag har det så bra. Maten är fantastisk o vädret kan inte bli bättre, förutom idag då det regnar lite men det kanske blåser över snart. Ha en bra dag kram.

 
skogsnuvan

skogsnuvan

20 september 2017 17:40

Så helt underbart och ha det nu riktigt bra och unna dig att ha det härligt och nog ska du tro att det går bra att flyga. Det är därför det finns vingar.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

24 september 2017 09:11

Tack, ja jag har det så skönt. Det gick bra att flyga o jag är tacksam att det är vingar på planet ?

 
Blondina

Blondina

21 september 2017 11:26

Jadå jag printar allt, hon ska inte komma undan.. hennes beteende är skamligt och oacceptabelt. Har hon låtit dig vara nu eller fortsätter hon? Kram

http://blondinas.se

Anneli Gustavsson

23 september 2017 02:00

Det är bra att du printar om du ser nåt. Hon har inte skrivit nån kommentar hos mig på ett tag men jag vet inte om hon fortfarande kommenterar hos andra bloggare om mig eller om hon har skrivit i sin blogg?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards