Mitt Nya Liv

Mitt i den varma natten.

Av Anneli Gustavsson - 2017-09-23 01:56

Kom hem till lgh för en stund sen. Har varit ute o ätit så gott. Jag fick äntligen mina smörstekta vitlöksräkor som jag även åt förra året o det var precis lika gott den här gången.

Jag har även handlat lite, ska försöka lägga ut något se, vi ska sätta oss på ett ställe där dom har Wi-Fi så jag kan rätta till bilderna för dom hamnar oftast på sniskan när man lägger ut dom med mobilen.

Vi mötte även ett par, Audry and John plus 2 av deras vänner så vi tog lite gott att dricka. Det var sista dagen för Audry and John, nu åker dom hem i morgon..

Jag tror att mamma redan har somnat, jag har inte hunnit bli trött än.

Hoppas att ni har haft en bra dag.. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

Puss I Pannan ??

Vill bara säga att jag mår som en drottning ??

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

28 september 2017 18:11

Så härligt och tänk att få säga varma natten Det har man minsann inte upplevt här en endaste gång den här sommaren

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

27 oktober 2017 16:36

Nä nån sommar vi verkligen inte haft i år heller, jag vet inte när vi hade en fin sommar sist ? Ja inte bara några dagar utan en hel sommar ?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards