Mitt Nya Liv

30 oktober 2017 Promenad/Powerwalk - Distans

Av Anneli Gustavsson - 2017-10-30 18:13


 



Solen gick precis ner när jag gick ut o det blåste ganska mycket så jag hade lite svårt att bestämma om jag skulle gå, men jag gjorde det i alla fall.


Det var så kallt o blåsigt i början, vattenpölarna hade frusit till is o jag halkade ett par gånger på alla löven.

 

Det var så tungt med benen, det kändes som jag hade elefantben, men jag klarade att hålla en ganska bra tid ändå.


I början låg jag bra till men sen ringde det ett par gånger o jag har lite svårare att prata o gå samtidigt för jag får knappt någon luft..

 

Jag brukar ringa upp Rohde o prata med henne sista biten , hon brukar peppa mig o det känns bra.

 

 

Idag höll jag på att ge upp 2 ggr men jag gjorde inte det o det är jag så glad för,,, nu är det gjort....


Det är skönt att gå samma runda för då vet man hur långt det är kvar eller att nu är jag snart klar med den här rundan.

 

Jag stannade o pratade med en som hade en golden retriver,, Teddys lilla kärlek, han var så förälskad i henne så han visste knappt till sig. Hon finns tyvärr inte heller längre, det var en underbar hund på många sätt. Dom har två andra hundar, jag har träffat den första innan men så fick jag träffa den här lilla nya sötnosen. Jisses vilka goa pussar jag fick,, henne skulle Teddy älska.. 

 

Nu blir det en varm dusch o sen lite varm soppa, mums..

 

Ha en fin kväll.. Puss I Pannan   

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards