Mitt Nya Liv

Melodifestivalen 2018 Avsnitt 3

Av Anneli Gustavsson - 2018-02-17 20:45


Det var längesen jag skrev om melodifestivalen så jag tänkte göra det ikväll o se vad som händer,, eller rättare sagt vad jag tycker om låtarna o uppträdandet..

 

 

 

Martin Almgren nr1 - Mmm, jag gillar verkligen hans röst.. Den är mycket behaglig o lite sexig =) Låten är helt ok.. Jo den är riktigt bra, den har en chans att vinna.

 

 

Barbi Escobar nr2 - Vilken läskig blick hon får ibland.. Jag förstår inte vitsen med dom som springer runt på scenen ? Löjligt !  Jag vet inte vad jag tycker om låten ? Den är nog helt ok ?... Eller inte .... Jag gillade inte dansarna, dom hade inget där att göra men låten var ok.

 

 

Den lille killen var kul   

 

 

Moncho nr3 - Ja det är ju en underbar o glad låt att Dansa till men det är ingen vinnarlåt.. Jisses, hur tänker dom ? Jag tror att mina barnbarn kommer att älska den här låten, men det är inget för mig o absolut ingen vinnarlåt. Det är ju många andra länder han ska slå ut o det kan han inte göra med den här låten. 

 

 

Jessica Andersson nr4 - Jag älskar Jessica, hon har en underbar röst o är så vacker. Jag hoppas verkligen på henne nu.  Ja det är ju inte som hon brukar sjunga. Lite entonigt , hon kunde ta i lite bättre, refrängen är bäst. Njae, jag hade hoppats på en 10;e poängare här men den är helt ok. Ja den kanske kan ligga bra till. 

 

 

Men herregud vad händer nu ? Glitter, vem tusan är det som står i publiken o fjantar sig ? Men guuuuud så löjligt. Det är ju pinsamt, jag skäms. Fab Freddy ? Jisses.

 

 

Kalle Moraeus nr5 - Jag trodde att Kalle var närmare 70 år, men han var visst inte så gammal.. 

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ FÖR TUSAN...........  Den här påminner om nån annan låt men jag vet inte vilken ?

 

 

Dotter nr6 - Jag gillar den här låten lite. Jag älskar när dom sjunger ut för fullt. Den kan faktiskt ligga bra till.

 

 

Mendez - Försök att sitta still till den här låten =) Det rycker i benen, jag vill dansa =)  Låten är bra. Gillar refrängen bäst, det är lite go i den. Ja den kan oxo ligga bra till. 

 

 

 

Jag håller på Martin Almgren,, Jessica Andersson o Mendez..

 

Ja nu är det bara resten kvar...

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards