Mitt Nya Liv

Ska man unna sig lite lyx ?

Av Anneli Gustavsson - 2018-02-23 14:00

 

 

Många tycker om att städa, att det är rogivande medans andra inte tycker om det alls, men vi tycker alla att det är underbart skönt när det är klart.

 

Många med mig har värk då är det jättejobbigt att städa o många gånger kan man inte göra det för att man är liggandes o inte kan ta sig ur sängen. Städandet gör att man får mer ont o man mår ännu sämre än innan man ens tänkte tanken på att börja städa.

 

Sen har vi ju alla familjer som är stressade då dom jobbar heltid, kör barnen hit o dit,  handlar, lagar mat då kan det vara skönt för dom att kanske få lite hjälp med städningen så att dom får lite mer tid med varandra. Det hade jag uppskattat.

 

Många har familj, vänner som kan ställa upp o hjälpa till medans andra inte har någon i sin omgivning.. 

 

Jag satt o spanade lite på nätet om städhjälp o hittade den här sidan Circla.. Ja dom har mycket annat oxo som dom erbjuder som tex dödsbogrovsoporflytthjälp  mm men just städningen är jag ute efter. 

 

På den sidan finns det även så man kan chatta med dom online vilket är jättebra om man har frågor. Deras nummer står oxo klart o tydligt om man vill ringa dom.

 

Ja man kanske ska slå till med lite lyx..


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards