Mitt Nya Liv

Order Från Wish !

Av Anneli Gustavsson - 2018-03-07 20:06


Visst är det roligt att sitta o titta på sidan Wish ... Det finns så mycket fint o så mycket billigt o även gratis förutom frakten.

 

Många av sakerna har jag inte fått, men då har dom skrivit av det så jag slipper betala. Några saker har gått sönder eller har varit sönder när jag har fått dom o det har dom fixat oxo så jag inte har behövt betala för..

 

Nu efter den 1 mars har jag fått hem 4 paket med ringar i utan att betala den nya avgiften på 75 kr / paket under 1500 kr... Så jag vet inte vad det är som gäller ? Kan man beställa små paket som går in i brevlådan utan att behöva betala för dom eller har dom inte hunnit med att skicka "räkningen" ??

 

Vad tror ni ?

 

Dessa ringar jag har fått i alla fall, dom är så fina.

 

 

 

Jag missade att jag  hade beställt en ring med hjärtan så nu har jag två stycken =)

 

Den här ringen fick jag idag men den var mycket större än vad jag hade beställt men jag kan ju ha den ändå men inte på det fingret som jag hade tänkt mig.

 

Jag älskar ringar, men nu när jag har mina eksem på högra handen så skäms jag så o då vill jag inte "visa" upp dom mer än nödvändigt.

 

 

 

Jag väntar på ett par paket till bla såna där tåtutor som jag har använt mycket när jag var ute på mina promenader, dom var så billiga så jag hoppas slippa avgiften, får jag det så skickar jag tillbaka dom.. 

 

 

 

 

Jag skickade även efter dessa gelestrumpor nu, hoppas jag hinner få dom innan den stora avgiften..

 

Vad gillar ni att skicka efter ?

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards