Mitt Nya Liv

Har Ni Sett Så Sött... Teddy Är Glad För Min Skull.

Av Anneli Gustavsson - 2018-03-10 21:10



Vissa dagar går jag upp riktigt tidigt, tidigare än tuppen redan kl 04.40 för sen får jag ett mysigt besök.


 

Den här söta lilla tjejen kommer till mig vissa dagar varannan vecka o det är så mysigt. Lilla damen heter Chikita o är 4 år gammal. 


 

Hon är en mycket glad o pigg hund. Trygg i sig själv o väldigt trygg med sin matte o hon känner sig faktiskt trygg även här hos mig.. 


   

Hon älskar närkontakt, ska alltid vara nära för mycket mys o massor med pussar. Vi sover tillsammans när vi har varit ute en runda..


 

Vi ligger gott i soffan o hon ska helst ligga under filten, men hon tittar fram ibland för att se å jag är kvar =)

Det är så härligt att få den här kontanten igen med någon, jag känner mig behövd o jag känner mig faktiskt älskad när hon är hos mig o det värmer mitt hjärta. Visst tänker jag oftare på Teddy när hon är hos mig för jag önskar att även han var här så jag fick hans underbara kärlek, men jag vet att han ser mig o att Teddy är glad för mig skull..

 

 

Det är så roligt med all snö =)

 


 
   Hon ligger med nosen mot mitt ben, hon ligger som ett U runt mig så jag kan inte luta mig tillbaka i soffan =)


   


Det är ju faktiskt rikigt vackert med all snö,, men jag vill ha vår nu. 

 

Önskar er en mysig kväll o en fortsatt trevlig helg.

 

Dröm Vackra Drömmar

 

Puss I Pannan   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards