Mitt Nya Liv

Jag Sökte En Vän Och Fann Dig.

Av Anneli Gustavsson - 2018-04-11 01:15


♥ Min Bästa Vän ♥

 


   

 

Det spelar ingen roll om jag räknar timmarna, du kan inte komma till mig, du kan inte vara här hos mig. Men jag vet att du ändå finns runt omkring mig o du finns alltid i mitt hjärta.

 

Alla årstider kommer o går. Nu är våren på väg, o jag får möta den ännu en gång utan dig. Vi älskade att sitta ute på altanen när det blev varmare, men du tyckte inte om när det blev för varmt då gick du in o la dig under takfläkten. Ibland kan jag se dig i alla fluffiga moln, jag ser dig här hos mig o jag känner dig. För ett tag sen kände jag hur du la dig mot mitt bröst, det kändes exakt som det alltid gjorde. Jag kunde nästan höra din lilla suck som du gjorde när du var helt nöjd o somnade hos mig.

 

 

Du älskade att sitta ute i det fria. När solen sken på dig så blev dina ögon så trötta o dom glittrade så fint.

 

           

 

Nätterna är så jobbiga utan dig, ja det är ju självklart dagarna oxo men att inte kunna känna dig nära mig när vi ska sova är inte roligt. Jag sov mycket bättre när jag visste att du låg jämte mig. Det är så tomt, sängen är så stor.

 

Var är du ?

 

Jag är så rädd att jag ska glömma dig. Jag har sparat lite päls men har inte klarat att ta fram det än. Men jag tänder ditt ljus så att du alltid ska se var jag finns. Jag saknar att kunna ta nya kort på dig, men jag är så tacksam att jag har lite kort jag kan titta på.

 

         

 

Tårarna trillar på mina kinder, hjärtat slår hårt o jag har svårt att andas mellan snyftningarna. Du fanns alltid där o tröstade mig om jag var ledsen, jag saknar det. Jag ser knapt att skriva. Jag saknar min bästa vän.

 

Jag behöver dig. Snälla kom hem igen ♥

 

Mina tankar är alltid med dig, ibland försöker jag att få lite ljusare tankar o inte dom här ledsna tankarna men det är så svårt.. Jag vet att det kommer en dag då det känns lättare,  jag önskar att den var här. 

 

2 år har gått utan dig. Just idag är det 2 år av otrolig saknad o många tårar. Tårarna verkar inte ta slut o sista tiden har jag gråtit mycket.

 

Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen ? 2 år är ju en lång tid men det känns ändå som i går på något sätt. Jag vet att mitt liv fortsätter men för det betyder det inte att det är lätt. Mitt hjärta saknar en stor bit, du fick den med dig o den kommer alltid att vara din.

 

  

Snobben o även Zimba & Bailys tyckte du om. Du älskade att brottas med Snobben o han spejade på dig o hoppade fram för att brotta ner dig. Det var så roligt att se er ♥

 

   

 

Du älskade barnen,, Liam & Jack. Du blev oxo så glad när Marcus kom hem så du visste knappt till dig.. Du älskade mormor o du tyckte att det var så roligt att springa in till henne o få en bulle.. Du blev bortskämd med all rätt, du skulle absolut ha det bästa.

 

Det var som Jack sa till mig en gång om Teddy - Lådan är hans hus o himlen är hans trädgård.

Lådan menar han är den han ligger i nu efter kremeringen. Den står fortfarande kvar i hans fönster så där ser han ut varje dag. 

 

Jag vet att du inte vill att jag ska vara ledsen, jag försöker att inte vara det men ibland går det inte o då behöver jag få gråta ut. När du var hos mig o jag blev ledsen så kom du o torkade mina tårar, nu får jag torka dom själv.

 

 

 

♥ Min Älskade Ängel, Var Är Du Kom Hem Till Mig ♥

 

 

  

 
 
wiolettan

wiolettan

11 april 2018 09:16

Jag blir så berörd då jag läser det du skriver.
Enorm kärlek och saknad, obeskrivlig.
Du hade det fint med Teddy och jag vet att Teddy inte kunde ha fått en bättre matte än dig.
Det är härligt med fyrbenta vänner, men det är så otroligt jobbigt att de har, oftast, ett kortare liv än oss.
Fina bilder som du visar. Härliga, tack för det.
Sköt om dig på bästa sätt.
Varm kram från mig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

11 april 2018 15:08

Ja det är verkligen så jobbigt. Man tror kanske inte att det är det, men han var ju min,, bara min. Han var så beroende av min hjälp o jag gjorde allt för honom, men det gick inte mer. Jag kunde inte göra mer än att lyssna på veterinären.

Jag vet att han hade det bra, men jag hade det ännu bättre tillsammans med honom. Jag önskar att jag kunde få tillbaka den tiden med honom men jag vet att det inte går.

Han var mitt allt.

Kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards