Mitt Nya Liv

En Underbar Bild På.

Av Anneli Gustavsson - 2018-04-15 01:48


Jag älskar att ta kort men det blir sällan att jag tar med min systemkamera, men nu har jag tagit lite bilder på dom hundarna som jag har varit dagmatte till.

 

Nu har jag två hundar som är helt underbara.. Den ena är Chikita, som jag kallar Moshi o den andra är Laki som är lillskrutten.. Jag har dom varannan vecka o det kommer att bli mer bra kort på dom..

 

Här kommer en bild på Moshi, jag älskar det här kortet..

 

 

 

Visst är hon fin ♥

 

 

 

Här är min andra sötnos Laki ,, han är helt fantastisk ♥

 

 
 
wiper

wiper

15 april 2018 08:51

Du har tagit jättebra bilder på dom fina härliga hundarna. Vad kul att vara dagmatte och man kommer ju så nära dom då och jag förstår att du gillar dom till tusen.

Ha en fin söndag
Hälsning
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

15 april 2018 17:46

Tack.. Ja jag är så glad att dom har "hittat" hit o att dom trivs med mig, ingen är gladare än jag =)

Du får ha en härlig kväll kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards