Mitt Nya Liv

Det har varit lite jobbigt.

Av Anneli Gustavsson - 2018-04-21 22:06


Vilken helvetes natt det har varit. Jag fick ju ont i magen igår kväll efter att jag hade ätit pasta. Jag tuggade väl inte så noga så det satte sig. Jag fick ont i magen strax efter kl 20 o sen höll det på till 06-07 i morse..

 

Jag har suttit upp o sovit inatt för jag kunde inte lägga mig, det kändes som jag skulle kunna drunkna i spyor.. Ja ni får ursäkta men det har varit hemskt. Jag har kräkts flera gånger o jag har kunnat somna till några minuter mellan varven. Vaknade upp vid 05 tiden då var det dags igen... Fortsatte att sitta upp o sova,, ja sova några minuter sen tittade jag lite på tv;n. 

 

Jag somnade ungefär vid 08 tiden o vaknade 9;30, då försökte jag äta lite frukost o tog medicinerna.. Jag var helt slut så jag la mig ner o somnade o sov några timmar sen vaknade jag igen o var helt slut. Det har varit lite jobbigt.

 

Jag gick ut o satte mig i solen o njöt lite trots att jag bara ville ligga o sova.. Värken blir ju sju resor värre när man mår dåligt. 

 

Men hur som helst så var det skönt att få sitta ute i solen o bara ha de gott. Nu på kvällen orkade jag inte gå bort till Rohde så jag ringde o pratade med henne en stund, sen slumrade jag till lite, vaknade o tittade lite på tv;n o så  höll jag på tills mamma kom hem från jobbet o ringde till mig. Vi pratade en stund sen slocknade jag igen, vaknade o tittade lite på tv;n o nu sitter jag här..

 

Har tagit litem medicin o ätit lite flingor o mjölk, tänk att det kan vara så gott med mjölk.. Ja när jag mår illa oxo så är det så gott med cola zero o iskallt vatten.. 

 

Nu ska jag lägga mig o hoppas att jag får sova. Jag har ingen aning ifall det är nåt bra på tv;n, men jag somnar hellre.. 

 

Hoppas att ni har det bra där ute.

 

Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
Ms. W

Ms. W

22 april 2018 17:42

Usch, så jobbigt det låter. Mamma och jag blev matförgiftade 1990 eller 1991 på S:t Eriksgatan i Stockholm och det höll väl i sig en vecka. För egen del minns jag att jag inte kräktes, men magen var i uppror.

Hoppas att du mår bättre nu.**

Cola zero och iskallt vatten är inte så tokigt det heller.


Kram på dig❤️👍

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 april 2018 14:34

Usch vad hemskt. Jag blev dålig en gång efter jag hade varit i Grekland, jag kommer inte ihåg vad det heter för jag har tappat ordet helt, det är smittsamt o jag blev liggandes på infektion i 2 veckor med dropp.

Vatten o zero är så gott, jag dricker mest vatten men även cola zero, dock inga liter i taget =)

Kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards