Mitt Nya Liv

Underbara Underbara Dag.

Av Anneli Gustavsson - 2018-04-22 19:37


 


Nu njuter jag verkligen av detta underbara väder som vi har haft i några dagar. Solen skiner o värmer mig.. Igår blåste det lite mer än vad det har gjort idag. Men det är helt otroligt vilket väder vi har haft. Jag mår så mycket bättre när jag får lite färg på mig, o när jag får vara i värmen. Visst värken är densamma men den blir något mjukare, fast jag får så ont i nacke o axlar när jag sitter i min solstol, men det får jag stå ut med... Det spelar ingen roll om jag ligger ner o solar jag får ont ändå.

 

Har precis varit borta hos Rohde en stund. Jag skulle hjälpa henne o dra för fönstret som hon har på balkongen men det satt fast så när jag drog till böjde sig 2 naglar , dom vek sig på mitten o det gjorde så fruktansvärt ont. Jaja, dom är kvar i alla fall men jag fick klippa ner lite.

 

Nu åt jag upp det sista maten som jag gjorde innan idag, jag klarade inte att äta upp allt på en gång så det var gott att äta lite nu oxo..

 

Nu sitter jag med fötterna i fotbad,, jag har köpt såpa som jag har i nu.. Hoppas att det kan bli lite bättre.. Ska bli skönt att få fila till dom lite o smörja in dom i barnolja..

 

Nu ska det bli sämre väder o det tycker jag inte alls om. Jag är så  beroende av sol o värme för jag mår mycket bättre då, ja det är jag ju inte ensam om.

 

Har haft en ganska jobbig natt igen, jag har sovit men vaknar efter en liten stund o så har det varit ända tills vid 05 tiden då jag somnade o vaknade inte förrns vid strax innan 11 i morse, så jag var helt slut. Det var precis vad jag behövde,, ja att få sova lite.

 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen o sen ska jag titta lite på tv;n.. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute, o att helgen har varit fin hos er.

 

Var rädda om er o varandra. Love You. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan ♥

 

 

OBS.... Missa inte min insamling till Barncancerfonden HÄR...

 

 

 
 
wiolettan

wiolettan

22 april 2018 21:24

Det verkar som om våren har kommit lite varstans i landet. Så skönt att höra att du mår bra i värmen och trivs.
Hoppas att du kan sova bra i natt, utan värk.
Nu måste jag gå och lägga mig.
Då det blir dags, god natt och sov så gott.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 april 2018 14:35

Det har varit en dålig natt igen med knappt någon sömn. Vaknade kl 07 o sen kom Jack 08 så det är inte många timmar jag har sovit. Får hoppas att jag kan somna tidigt ikväll.

Det har varit så skönt hela helgen men idag är det kallt o regnar, så trist väder.

Hoppas att det är bra med dig vännen kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards