Mitt Nya Liv

Prinsbröllop: Prins Harry och Meghan Markle.

Av Anneli Gustavsson - 2018-05-19 14:25


Ja då har jag varit på bröllop, det var riktigt vackert o dom såg så kära ut. Det var många kändisar man såg men jag tycker nog att Nordens Kungligheter hade kunnat vara bjudna oxo.

 

Jag fick tårar i ögonen när jag såg hur Prins Harry torkade sina tårar flera gånger, han saknade sin mamma ... Det var sorgligt.. 

 

Nåt jag retade ihjäl mig på var att INGEN kundr rätta till Meghans släp, det låg ihoptrasslat. Det var jättegulligt när barnen bar släpet men det hade kunnat vara nån vuxen som rättade till det inne i kyrkan ett par gånger samt när dom stod på trappan utanför kyrkan. Nä det såg slarvigt ut.

 

Klänningen var enkel men fin, jag tyckte att den påminde lite om Prinsessan Victorias klänning,, ja som jag kom ihåg den. Men Våran prinsessas klänning var mycket mycket finare, den var så elegant. Även ringarna tyckte jag var lite enkla, av det jag såg.

 

Många av dom bjudna såg ut att sitta o halvsova, det såg lite komiskt ut, men det var ganska tråkigt när den ena prästen började "predika" så ljusen höll på att trilla ur ljusstakarna =)

 

Nu är dom äntligen gifta o jag önskar dom all Lycka ♥

 

 

           

 

 

 

Lady Diana satt uppe bland molne o tittade ner på sin stilige son o vackra svärdotter ♥

 

 

 

Glöm inte att skänka en liten slant till Barncancerfonden, du hittar den HÄR.

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards