Mitt Nya Liv

Han Är Lite Flurrig Ibland =)

Av Anneli Gustavsson - 2018-05-21 21:00


Idag har det inte varit nån sol,,, jo den kom såklart på kvällen,, men det har varit en skön dag ändå.


Har haft skrutten Laki idag, han är så busig men även väldigt mysig. Han älskar att busa, att hålla min hand i sin mun o så ska han gärna gå runt, vilket blir lite svårt =)

 

Han älskar att bli kliad på magen, han kan ligga där hur länge som helst o  bara njuta, ja han somnar o börjar snarka..

 

 

Vi har även varit hos Rohde o hälsat på. Jag fick en glass o han fick ett litet ben, det var så gott..



 

Det är så roligt att träffa Rohde så han måste pussas lite =)

 

 

Jag förstår inte vad du säger =)

 

Men hur kan du motstå mig nu när jag sitter så fint =)

 

 

Om jag kryper lite närmare så kanske hon ser att jag oxo vill ha glass =)

 

 

Men hallå,,, ska du behålla glassen själv ?

  


 
 
   Tänk vad skoj man kan ha hahahaha


När vi gick hem så hittade han ett litet ben, ett revben som han tog. Han var så snabb, jag försökte ta det från honom så han tuggade han på mig några gånger men det gick inte hål. Han kämpade ju för att få behålla sitt lilla revben men jag vann.. Jag blev så rädd att han skulle sätta i halsen, att inte folk kan ta hand om sitt skräp o slänga det..

 

När vi kom hem så myste vi, han somnade o sov så gott. Drömde lite för benen sprattlade o han mufflade lite.. Han kanske drömde om en söt liten flicka =)  Han börjar ju bli könsmogen nu så han är lite flurrig ibland =)

 

Jag har hund hela veckan, månd-fred har jag Laki o lörd-sönd har jag Chikita det blir roligt.

 

Nu ska jag se om det är nåt på tv;n ikväll. Hoppas att ni har haft en fin dag där ute.

 

Var rädda om er o varandra. Love You. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards