Mitt Nya Liv

BARNCANCERFONDEN. Så Här Gör Du.

Av Anneli Gustavsson - 2018-06-07 20:31


Det är flera som har skänkt pengar till min insamling till Barncancerfonden o det är jag så tacksam för. Jag har själv skänkt i den mån jag kan. Jag kommer att fortsätta med min insamling även att det står att vi har nått målet. Pengarna som sätts in får dom veckovis.



För att sätta in pengar gör ni så här. Klicka på knappen - Donera, sen får ni upp nästa ruta.




     

Här kan ni välja både det som är förvalt eller den tomma rutan som ni själva bestämmer vilket belopp ni vill skänka.

 

Sen går ni vidare med Mastercard.

 

Ännu en gång så är jag tacksam för att ni är så generösa. Tusen Tack ♥

 


Min Insamling Till Barncancerfonden  ♥

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards