Mitt Nya Liv

Varför Är Du Inte Fotomodell ?

Av Anneli Gustavsson - 2018-06-23 22:04


Som ni säkert vet så är jag en väldigt stolt moster.. Jag har skrivit om Sanna, Linus o Tilda innan men jag har inte lagt ut så mycket bilder på dom, jag hade mer än gärna gjort det men jag ligger lite lågt =) Det har ju blivit några när man har träffats på kalas mm men annars har det inte blivit nåt.

 

I går såg jag på Instagram att Tilda,, lillan hade lagt ut bilder på sig själv o jag fick tårar i ögonen när jag såg dom. Mitt hjärta blev varmt o jag sa till mamma att hon är så förbannat vacker.

 

Varför är du inte fotomodell ?

 

Titta bara så otroligt vacker hon är min lilla systerdotter ♥

 

       


Hon har precis tagit examen så nu har hon hela livet framför sig. Hon ska snart åka till USA o jobba som au pair, så hon kommer att vara borta i 1 år.. Lillan ♥

 

Jag älskar dig otroligt mycket ♥

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

24 juni 2018 08:25

Vilken oerhört vacker tjej och hon har det där speciella lite som en förtrollad skogsfe. Nästan onödigt snygg för karlarna kommer att jaga benen av sig för att få vara med henne

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

24 juni 2018 14:23

Ja jag kan se mig henne på en äng med vildvuxna blommor där hon står. Hon är så otroligt vacker.

Hon har nog många friare =)

 
Annie

Annie

24 juni 2018 10:34

Så vacker hon är :)
Hoppas Du får en fin söndag<3

Kram Annie :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

24 juni 2018 14:23

Javisst är hon, lillan =)

Ha en bra dag vännen kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards