Mitt Nya Liv

Lite Sällskap.

Av Anneli Gustavsson - 2018-08-27 14:15


Ja då har den här helgen oxo snart tagit slut, det går i en rasande fart så jag hinner inte med.

 

I lördags var vi inne hos mamma o åt god mat, jag sonen m familj det var så trevligt. Sen gick vi in till mig för att fixa lite saker som lampan som jag fick av min granne Lasse när han dog.

 

 

 

En jättefin lampa men sladden räckte inte till så Marcus fixade den så nu lyser den så fint i mitt kök.

 

 

Jag fick ju även den här fina fågeln (kommer ju inte ihåg vad det är för en fågel, jag vet ju men kommer inte håg det just nu) som pryder mitt vardagsrum. Jag har alltid tyckt att den har varit så fin så jag blev så glad när jag fick den av hans dotter ♥

 

Jag fick ju även en serveringsvagn men den hade jag inte plats för så den sålde jag, känns inte alls bra men jag hoppas att den trivs hos sin nya ägare.

 

Har ju haft Laki hos mig över natten lörd-sönd o det har gått jättebra, han är helt fantastisk ja jag säger det ofta men det är han. 

 

Ska ju ha honom månd-fred så det blir roligt att ha lite sällskap, sen nästa vecka är det Chikitas tur att komma o gosa med mig. Vilken tur jag har som har fått 2 så underbara daghundar ♥

 

Har precis varit ute i ösregn nu o snart ska jag åka o ha lite puva-bad igen. Mamma ska ha Laki hos sig, jag är så tacksam för att både mamma o Rohde hjälper mig så jag kan får mina behandlingar.

 

Dags att fixa det sista, ha en härlig o regnfri dag där ute. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards