Mitt Nya Liv

Tuttlyft eller inte ?

Av Anneli Gustavsson - 2018-09-18 13:46


Det är väl tur att man inte bor i Hollywood det man har ögonen på sig hela tiden om hur man SKA se ut. Jo jag vet att det kanske inte är så för alla men för många spelar det stor roll.

Att komma dit o försöka bli något ja då måste man se bra ut om man inte har tur att träffa på en rik man som kan försörja en =)

 

 

Nä, skojar lite. Eller kanske inte =)

 

 

Jag själv har faktiskt funderar på att jag vill göra lite på mig själv. Bla botox i pannan för att minska mina migräner/huvudvärkar.. Sen tycker jag att jag har små överläppar så jag skulle vilja fylla ut dom, inte mycket inte så dom blir som ankor, utan att det ska se normalt ut.

 

 

Sen,, till det som har flyttat söder ut helt o hållet. Brösten.... Ja vad ska man säga? Det hör väl till att allt flyttar söder ut med åldern kanske men man kan ju göra något åt det.. Så ännu en gång googlade jag lite o gissa vad jag hittade =) Jooo en sida där man hittar allt,, Eriksbergskliniken . Dom har prislistor o allt så man kan sitta i lugn o ro o fundera på hur man vill göra o vad man vill göra innan man ringer dom, ja då har man ju redan tänkt igenom det.

 

 

Hmm ska de bli en injektionsbehandling  o fylla ut läpparna ? Det har jag velat i många år nu.

 

 

Det tål att tänka på.

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards