Mitt Nya Liv

Jag Är Så Ledsen.

Av Anneli Gustavsson - 2018-09-23 01:27


Jag har verkligen legat i o varit på alla puva-baden, ja jag fick ju t.o.m förlängt med 5 ggr så det var allt som allt 25 ggr.. Dom sista gångerna började mina fötter att bli hårda igen o jag tog upp detta med dom. Dom sa att jag bara skulle avvakta o inte fila mina fötter o det har jag inte gjort. 

 

Jag smörjer dom flera gånger om dagen o jag gnuggar med handduken för att ta bort den döda huden.. 

 

Men nu har jag fått sprickor, det började med dom två sprickorna under stortåna, ja jag fick på båda samtidigt.. Sen läkte dom lite lätt men den högra sprack upp igen så jag har plåstrat den.. 

 

Nu har jag även fått flera andra sprickor på båda fötterna o jag har så ont. Det gör ont i hela fötterna o inte bara i sprickorna, precis som jag hade innan men det är inte lika ont än, inte den värsta värken som innan, men jag är rädd att jag är på väg dit igen.

 

Nu har jag, vad jag vet 4 sprickor så jag kan inte gå som jag ska på hela fötterna. Det blev värre när jag o Liam hade kommit hem från våran dag, jag berättar om den i morgon.. Jag ville bara gråta ut lite nu..

 

Jag är så orolig för mina fötter, varför läker dom inte ?

 

Jag får helt enkelt ringa till hudmottagningen på måndag o be om att få nya tider. Tur att jag har Rohde hemma så hon kan ta Laki om det skulle behövas. 

 

Nä nu ska jag försöka sova lite. Hoppas att ni sover gott. Var rädda om er o varandra. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

23 september 2018 08:38

Kära vän så tråkigt. Nu när du har klarat dig så länge. Ta kontakt med hud så fort du kan så det inte blir värre.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

23 september 2018 13:00

Ja jag ska ringa dom i morgon o hoppas att jag kan få en tid snabbt.

Det är så jobbigt o jag blir så ledsen. Jag kan knappt gå nu igen.

 
wiolettan

wiolettan

23 september 2018 11:39

Men, så tråkigt och jobbigt. Du som hade blivit så bra i dina fötter. Förstår att det måste vara fruktansvärt. Jag får ju ofta sprickor på händerna men det måste vara värre på fötterna, de man går på, så ont det måste göra.
Bra att ringa och få hjälp.
Sköt om dig så gott det går.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 september 2018 13:01

Jag har även fått tillbaka mitt eksem på höger hand, mest på pekfinger men även en liten spricka i tummen..

Jag är så trött på att ha det så här, jag hade hoppats så att mina fötter skulle bli bättre nu..

Ändå har jag gjort allt som jag ska..

Kramar ♥

 
wiper

wiper

24 september 2018 07:30

Det låter jättejobbigt och att det sitter just på fötterna är ju ingen höjdare. Jag förstår precis hur oro känns och när saker inte läker så blir man ledsen och nere. Bra att du skall ringa och få en tid för så kan du ju inte ha det.

Sköt om dig
Stor varm kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

24 september 2018 22:13

Ja det är så jobbigt o jag blir så trött. Jag har antagligen fått inflammation i fötterna igen för det värker ganska rejält..
Jag ringde tidigt idag o läkaren hade sagt att han ville titta på fötterna så jag fick en tid till den 6;e okt så jag får snällt vänta.

Dröm Sött kramar ♥

 
Ingen bild

Anni

24 september 2018 07:49

Hej! Köp Foot Mender på apoteket så slipper du fila eller spruckna hälar. Fötterna blir som nya.
Kram från/Anni

Anneli Gustavsson

24 september 2018 22:12

Hej, tack för din kommentar. Jag har salvor som peelar fötterna, jag har flera salvor som jag håller på med.
Jag har funderat på om jag ska köpa den men det ska jag inte göra medans jag är under behandling.. Men jag har den i tankarna.

Kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards