Mitt Nya Liv

Stormigt I Fuengirola.

Av Anneli Gustavsson - 2018-10-20 22:02

Idag har vi haft skitväder igen.
Eva har åkt hem idag så nu är det jag o mamma kvar till den sista.

Det var lite soligt vid 14 tiden så vi satt en stund på balkongen o njöt, men solen försvann nästan lika fort som hon tittade fram.

Idag har vi varit o hälsat på mina älsklingar Göran o Grus. Dom är UNDERBARA . Näe vi kom in på deras kontor så kom Grus dansande emot oss, sen kramade han om mig o vi fortsatte med en varm o go tryckare medans han nynnade i mitt öra. Herregud jag vill gifta mig med dom o ha dom i mitt liv för evigt. Dom ska komma hem till oss på fredag kväll, då ska vi laga mat åt dom. En kycklingrätt som jag gjorde åt Sanna för många år sen, jag kallar den antingen Sanna kyckling eller kyckling a la Anneli. Den är min hittepå o God är den oxå, jag har receptet på min blogg.

Ikväll eller rättare satsar har vi varit inne o myst.

Det är lite tråkigt att det är sånt här väder för jag vill ju sola o bada. Båda nu när jag kan gå ner i vattnet, jag har mina nya badskor på mig så det gör inte ont i fötterna, det är helt underbart.

Vi får hoppas att det blir varmt o soligt snart, det är skönt för värken.

Vi har ju varit ute o ätit mycket gott o shoppat så jag har plockat ut mer pengar, dom rullar

Jag ligger i min säng nu o har balkongdörren öppen lite så jag hör hur trevligt ett gäng har det på restaurangen bredvid. Vi var ju där igår o åt på Bing o det var så gott.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

Puss I Pannan <3

Synd att det inte går att lägga in filmer med mobilen, det är lite dåligt.

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

22 oktober 2018 15:44

Ser ut som om det stormar på ganska bra. Det gör det här också så jag väntar bara på strömavbrott

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:43

Ja det gjorde det .. Hoppas inte att du fick strömavbrott.. Men det kan vara rätt mysigt då kan man tända lite ljus ♥

 
Ms. W.

Ms. W.

23 oktober 2018 16:40

Tråkigt att det är sådant väder igen. Ser ju ut att vara behagliga temperaturer just nu, men jobbigt ändå om det regnar och blåser.

Låter härligt med kycklingrätten.

Kram på dig!

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:42

Ja den var super god så den blir det fler gånger =)

Vädret var ju inte det bästa men men, det var fantastiskt ändå.

Kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards