Mitt Nya Liv

Strålande solsken, Livet är underbart.

Av Anneli Gustavsson - 2018-10-26 00:20

Idag har det varit en underbar dag. Strålande solsken så vi var legat på stranden från strax efter kl 10 till strax efter kl 16, underbart underbart, det kan ju faktiskt inte bli bättre. O jag har badat, jag gick ner själv o det gick jättebra.
Efter stranden duschade vi o fixade till oss sen tog vi bussen till Miramar, när vi kom dit så åt vi direkt för vi hade inte ätit nåt idag. Mamma tog sina efterlängtade ribs o jag åt enchiladas, det är så gott.
Sen gick vi till lilla "ullared" det heter inte så men det är lite sånt stuk på det. Det heter Primemark. Hittade lite tröjor till barnen o inget till Marcus o Nina, det är så tråkigt för det finns inget fint man kan köpa till dom. Men jag har några dagar till på mig så jag hoppas att jag hittar något.
Vi gick där till dom stängde kl 22 o tog sista bussen hem. På vägen hem ringde mamma o pratade med Linnéa o jag ringde en snabbis till Rohde för att höra hur hon mådde. Jag har pratat med henne varje dag även att jag är i Fuengirola, vi har ju alltid en daglig kontakt antingen om jag får bort till henne eller om jag ringer henne.
När vi kom hem satte vi oss på balkongen o åt lite jordgubbar, kex med ost o en kall öl o bara njöt.
Nu har vi lagt oss o ögonen börjar bli lite trötta så det är väl dags att sova snart.
Det har varit en underbar dag idag.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Ovido - Quiz & Flashcards