Mitt Nya Liv

Vem är det som ringer ?

Av Anneli Gustavsson - 2018-10-27 23:14

Mamma ringde o väckte mig "ja vi har sror lgh" o så att det var många segelbåtar om jag ville fota Men jag orkade inte det, ångrade mig när jag såg mammas kort.

Åt frukost på balkongen men det var mulet. Solen tittade fram en liten stund så vi låg i solen på balkongen, det var inte lönt att gå till stranden. Hoppas att det blir fint våra sista dagar innan vi åker hem.

Har köpt lite läppstift o mascara så jag har provat mig fram, hittade en bra mascara så jag köpte 4 st ikväll så nu har jag så jag klarar mig ett tag, mamma fick en av mig innan som jag tyckte var lite svår att få bort. Men den jag köpte till var toppen.

Har kollat lite med packningen idag , hur mycket väskorna väger, plockat ner det man inte behöver osv

Duschat o fixat till oss, ringde o pratade med sonen o Rohde, allt var som det skulle.
Mamma o jag gick ut o åt på Pekin 2 för sista gången, det känns så tråkigt att säga hejdå, dom kanske inte bryr sig men jag gör ju det. Jag har så svårt att skiljas åt, jag blir så ledsen i hjärtat. Jag vill ha kvar alla underbara människor i mitt liv för alltid.

Ja jag vet att jag är knasig men så är det.
Efter maten gick vi hemåt, stannade till o köpte lite godis till barnen o till mig själv.

Nu har vi lagt oss o hoppas att det ska bli underbart väder dom sista dagarna.
Det har varit en bra dag.

Vi måste gå bort till Mercadona o köpa ett par läppstift där och innan vi åker hem.

Månen har varit otroligt vacker på kvällarna nu när det är fullmåne. Den speglar sig i havet, det ser ut som massor med diamanter.
Tänk om det hade varit det.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Ovido - Quiz & Flashcards