Mitt Nya Liv

Sista kvällen i Fuengirola.

Av Anneli Gustavsson - 2018-10-30 23:46

Vaknade upp till ett riktigt skitväder.
Det har spöregnat o blåst stan orkan. När vi skulle gå ut så fick vi vända om för vi blev dygnsura på ett par minuter.

The handyman kom o fixade med lampor som inte har funkat o när han gick så regnade det inte lika mycket så vi gick våra ärenden.

Vi gick bort till Mercadona o köpte mina läppstift o lite smått o gott. Jag köpte även ett par flaskor vin men det blir inget drickande på ett bra tag nu för nu har vi levt gott länge.
Tja, skulle det komma en snygg karl så kunde man ju öppna upp en flaska.

Hem o packa väskorna. Väga o får se att jag hade 7 kg övervikt. Det var bara att packa om igen, väga o packa om igen. Jag tror att vi vägde väskorna 5 ggr o nu hade jag 0,7 kg övervikt så det får bli så, jag får väl betala 95 kr då för jag orkar inte packa om mer.
Det går inte att göra på nåt annat sätt heller för man får ju inte ha tex vinflaskor så allt sånt ligger ju i den stora. Jaja.

Nu ska vi sätta oss o dricka lite vin o slappna av.

04,45 kommer Paco o hämtar oss då snart möter vi upp 2 små hundar som vi ska ta med oss på flyget som ska få komma till en familj o förhoppningsvis får dom ett mycket bättre liv än dom hade här.
Det är upphittade hundar som någon bara har kastat iväg. Det är inte ok.

Var o åt sista gången på Bing, åt samma som jag åt första gången. Super gott nr 49 ,,, kyckling i en god sås.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute.
Var rädda om er o varandra Dröm Vackra Drömmar.

Puss I Pannan.

 
 
wiper

wiper

1 november 2018 10:13

Nu skriver jag en kommentar och ser om den kommer in. Har misslyckats hittills och kan inte kommentera hos dig för det står bara och rullar och laddar inte in.

Det ser ut som att du är ute och reser. Får läsa lite längre ner när jag sett att min kommentar finns här

Ha en fin torsdag
Hälsning
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:40

Dina kommentarer har kommit in, det är jag som inte har fått någon avisering om att jag har haft massor att besvara. Det har varit så andra gånger oxo att jag har missat dom.

Ja jag var ute o reste o hade det underbart. Jag älskar Fuengirola, önskar att jag kunde flytta dit.

Kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards