Mitt Nya Liv

Nu känns det i kroppen. Men det är det värt.

Av Anneli Gustavsson - 2018-11-03 01:57

Jag har haft en underbar semester med mamma i Fuengirola, bara vädret som kunde varit mycket bättre.
Nu har jag fått o kämpar med värken, massor med sprickor i fötterna. Sprickorna på mina fingrar håller på att läka men dom under fötterna gör så förbannat ont. MEN jag vet att det blir så här o det tar jag för det finns inget bättre än att få åka iväg så här.

Jag har sovit mig igenom dagarna o nätterna. Jag är glad att jag har kunnat sova annars hade det varit dryga dagar.

Idag har jag haft Laki så då har jag varit med honom o myst. Han är en underbar hund, så mysig. Var o handlade lite sen åkte jag hem o på mig igen ..

Har inte kunnat ta tag i tvätten eller packat upp något för jag kan knappt stå på fötterna, men det hinner jag med oxo.

Har precis tagit min nattmedicin så nu hoppas jag att jag kan somna snart. Jag älskar att sova när man är sådär härligt trött, så som jag har varit i Spanien.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Dröm Vackra Drömmar.

Puss I Pannan

 

Älskade lille Laki

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

6 november 2018 10:28

Tänk så härligt att se något nytt och få njuta av solen. Hoppas dina fötter läker fort nu när du kommit hem

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:39

Ja det är ju underbart. Dom läkte inte så fort utan det blev ett helvete istället.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards