Mitt Nya Liv

Första Provet Är Taget / Insamling Till Barncancerfonden.

Av Anneli Gustavsson - 2018-11-27 19:02


Vilken långtråkig dag det har varit idag. Jag vaknade strax innan kl 8 o har inte kunnat sova sen dess.

 

Strax innan kl 9 gick jag upp o fixade till mig, gick in till mamma o släppte ut Bailys. Sen åkte jag ner till Vårdcentralen för att ta mina prover. Första gången som jag tar proverna sen jag började med neotigason tabletterna. 

 

Mina fötter har börjat fjälla av sig lite men sprickorna är detsamma. Jag har fortfarande fruktansvärt ont i fötterna o det är inte bara i själva sprickorna utan i hela fötterna ,, jag har så svårt att gå. Nu har jag fått en ny stor spricka så nu har jag i båda fötterna igen o det gör det riktigt svårt att gå för mig.

 

Provet som dom tog idag var för att se så att levern inte tar skada. När jag kom hem så kom jag på att jag inte gjorde nåt graviditetstest, men det kanske inte behövdes nu eftersom det bara var 2 gångna veckor som har gått med den nya medicinen, jag tog ju ett innan jag började med dom. Jag får säkert göra ett om 1 månad igen.

 

Efter vårdcentralen åkte jag till Laudons o köpte räksallad, jag får nästan abstines när jag inte får min räksallad, jag köpte en till så jag har i morgon.  Sen åkte jag till Ica o köpte min texmex skinka, juice, mjölk.. Jag fick en lite gåva som jag hämtade ut o det var fudge,, lakritsfudge som är så gott så det ska jag smaksa på ikväll.

 

Åkte hem o släppte in Bailys, han var lite "raggig" o frusen så han fick vara inne några timmar. Har släppt ut honom igen men han kommer nog snart in.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Ni har väl inte missat att jag har en insamlign till Barncancerfonden igen. Ja, jag kommer at tjata om detta många gånger så att dom får in lite pengar.

 

Ni får väldigt gärna dela detta inlägg vidare på fb, bloggar, twitter mm.. 

 

Skänk gärna en slant, du hittar insamlingen HÄR.

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards