Mitt Nya Liv

Wahlgrens värld.

Av Anneli Gustavsson - 2018-11-29 19:41


Idag har varit en jättejobbig dag med mycket värk i musklerna men även i fötterna. Jag har fått ännu en ny spricka men ett par har läkt så jag hoppas att dom inte går upp igen. Jag går så försiktigt o försöker tänka på att inte bara dundra iväg..

 

I morgon har jag ju Laki igen så då blir det att jag går mer än vad jag gör när jag inte har honom, men det går bra ändå. Han är jätteduktig med att gå i koppel, ja inte dom sista veckorna för vi har en som löper i huset jämte mig så han är helt galen, men annars är han så duktig o försiktig. Lille skrutten ♥

 

Har precis duschat nu o mina fötter fjällar som bara den, jag får inte bort all lös hud, jag vet inte om jag kanske får beställa en tid till hudklin-behandl för att få lite hjälp ? Jag får se, huvudsaken är ju att huden försvinner. 

 

Nu satte jag inte på några plåster för jag ville smörja in dom med en fet salva,, fenuril. Sen ska jag ta vit vaselin inatt.. Jag har strumpor på dygnet runt, jag som avskyr strumpor. Men inatt var jag tvungen att ta av mig dom för det kliade som tusan, det var så skönt att få lite frisk luft på fötterna =)

 

Om ca 1 timme börjar Wahlgrens värld, dom är rätt roliga. Jag älskar folk som kan skratta åt sig själv o det kan Pernilla verkligen göra, jag får många goa skratt när jag hör henne prata ibland =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards