Mitt Nya Liv

Drygt 3 Veckor.

Av Anneli Gustavsson - 2018-12-06 20:44


Tv;n går på, regnet gör sig påmint utanför mitt sovrumsfönster. Det har varit mörka dagar, vet inte ens om det har varit ljust på dan ?

 

Idag har jag försökt sova bort värken igen o jag har som tur är kunnat sova ett par timmar på dan så det har varit skönt...

 

Jag har ju haft på mina plåster på fötterna, jag har plåstrat in hela fötterna på undersidan,, ja lite upp på sidorna oxo för att kunna fästa dom.. Det blir så varmt o fuktigt när man har såna plåster o det kliar som tusan. 

Jag har haft dom på mig i 3 dagar nu för jag ville att fötterna skulle återfuktas så att det skulle vara lättare att få bort överflödig hud, min pansarhud.. När jag tar av plåstret så stinker det död hud o det är så äckligt, jag HATAR mina fötter ( alla vuxnas fötter) men jag måste ju fixa dom. 

Jag får gno med en blöt handduk så att det trillar bort hud, får även klippa bort massor med lös hud... När jag har duschat så blir det ännu mer hud som lossnar så det får jag oxo gno bort.. 

 

Nu tog jag inte på mig nåt plåster för jag ville smörja in dom ikväll, men i morgon ska jag ta på igen, eller om jag ska vänta tills nästa dag ? Jag får se hur jag gör ?

 

Det enda jag vet är att jag måste,, när mina sprickor är bättre att jag måste ta mig till Asecs för att handla julklappar för jag kanske inte får nåt annat tillfälle eftersom fötterna lever sitt egna liv.. 

 

Ev ska jag o mamma in i helgen, ja kanske ?

 

Jag har kliat sönder på ovansidan av min högra fot där plåstret har legat emot så det vätskar sig, men jag står ut för det är inte på undersidan tack o lov. 

 

N nu har jag ätit mina neotigason i drygt 3 veckor o jag hoppas av hela mitt hjärta att dom ska hjälpa mig så att mina fötter blir mycket mycket bättre om dom inte vill bli bra.

 

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv;n, men det är det väl inte som vanligt.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra.  Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Ni har väl inte missat min insamling till Barncancerfonden.. Skänk gärna en slant så blir barnen glada. Alla bäckar små ♥

 

Klicka på bilden så kommer ni till min insamling på fb.

 

  

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

7 december 2018 09:52

Jag försöker skicka alla mina goda tankar och helande krafter till dina stackars fötter och hoppas att dom blir bättre snart.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:35

Tack min vän, jag tar tacksamt emot dina tankar o healing.. Det värmer mitt hjärta.

Kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards