Mitt Nya Liv

Hur Ska Det Gå ? / Insamling.

Av Anneli Gustavsson - 2018-12-22 01:20


Somnade innan men vaknade som jag alltid gör efter en stund. Det förstör så mycket för jag kan inte somna om direkt, jo det händer ibland att jag kan göra det men oftast så måste jag vara vaken ett tag.


       

Klicka på bilderna om ni vill ha dom stora.


Jag håller på med mina fötter för att dom ska bli bättre. Jag äter ju min medicin ,, neotigason + att jag har mina plåster,, hydrocoll på mig i några dagar så att huden ska mjukas upp o flagas av lättare.

 

Mina fötter har  blivit mjukare så jag hoppas att dom fortsätter på den vägen. Ni ser på bilderna hur huden flagar av så jag måste klippa bort skinnet. Just nu har jag  bara ett par små sprickor, men det vållade jag mig själv med nagelsaxen.. Den är så fruktansvärt vass i spetsen så jag körde spetsen i foten 2 gånger men jag hoppas inte att det blir så mycket med det utan att det läker ihop snart.

 

Jag måste försöka fixa till min rullator oxo för den har jag behövt när mina fötter är så hemska så jag knappt kan gå, då skulle den vara till stor hjälp. Så jag måste ringa till Hjälpmedelscentralen o se om det är dom som kan fixa till den.. Det gäller bara att få tummen ur,, som ni vet kan det vara svårt ibland =)

 

Som ni kanske har sett har jag startat ännu en insamling till Barncancerfonden o jag skulle bli så otroligt glad om ni ville skänka en liten slant.. Jag har redan fått in 585 kr o det är jag tacksam för.

Pengarna går INTE till mig utan direkt till barncancerfonden..

 

Klicka på bilden så kommer ni till insamlingen på fb.

 

Hoppas att ni sover gott nu. Ni får ha en bra morgondag allesammans. Var rädda om er o varandra. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards