Mitt Nya Liv

Det Har Aldrig Hänt !

Av Anneli Gustavsson - 2019-01-12 01:41


Jag har haft tungt att andas ganska länge nu o det sista började det pipa/tjuta när jag andades så jag ringde i onsdags till VC o fick en tid redan till torsdagen.. Jag skulle vara där 14.45 men kom in redan 14.35 o var klar 14.50 så det gick undan. Det har aldrig hänt att jag har fått komma in tidigare..

 

Jag fick inte min läkare utan en annan läkare ,, Mattias o han var helt ok. Han lyssnade på lungorna o han hörde att det tjöt/gnisslade/visslade i dom, men det är ju så typiskt att det var nästan bra den dagen. Men så är det oftast när man går till läkaren, då mår man bra..

Sen lite senare när jag kom hem så blev det sämre igen, men han skrev ut lite medicin till mig.

 

 

Så nu ska jag puffa på igen. Det var min astma som var jobbig. Jag tänkte ju inte på att jag hade astma för jag är så van att det alltid är något, så det var läkaren som sa påminde mig om astman . Det kändes ju lite pinsamt, jaja det är ju som det är.

 

Jag har ju haft både bricanylen o pulmicorten innan men dom jag hade hemma var för gamla.

 

Det är inte klokt när man mår dåligt men inte tänker på det för man är så van att vara sjuk. Tänk om man kunde få må hyfsat bra ett tag så man  hinner ta igen sig. Allt detta tar på krafterna o jag känner mig så orkeslös o trött. Det är inte lätt för andra att förstå hur man har det o hur man känner sig.. 

 

Jag måste ta tag i en sak, få en tid till Min läkare med lite annat, bla mina diarréer o sen ska jag fråga läkaren på hudmottagningen om klådan som jag har. Den får jag av min nya medicin neotigason, som jag har för mina fötter. Mina fötter är ganska fina nu o jag hoppas att dom håller sig så, men jag vågar inte hoppas för mycket.

 

Nu ska jag försöka somna om igen. Hoppas att ni sover gott nu. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 januari 2019 21:11

Men kära vän blir du bättre i fötterna så får du något annat. Blir du inte förbannad

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

20 januari 2019 20:00

Ja det är alltid nåt, det är så jobbigt ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards