Mitt Nya Liv

BARNCANCERFONDEN.

Av Anneli Gustavsson - 2019-01-25 21:55


Jag har skrivit ett par gånger här innan om min insamling till Barncancerfonden.. 

 

Vi har fått in 585 kr o den håller på till den 21 februari. Jag ville att den skulle hålla på längre men det funkade visst inte. 

 

Jag skulle bli så glad om ni ville skänka en liten slant till Barncancerfonden så att dom kan fortsätta att forska o rädda fler barn. Cancer är en fruktansvärd sjukdom o den måste vi besegra på något sätt.

 

Snälla,, en liten slant. Ni bestämmer själva hur mycket ni vill skänka ♥

 

 

Klicka på bilden så kommer du till min insamling på fb ♥

 

  

 
 
Veiken

Veiken

26 januari 2019 13:41

En mycket bra idé. Det behövs så mycket. Jag skänker både till cancerfonden och andra organisationer. Tillsammans blir det resultat! Kram

http://veiken.se

Anneli Gustavsson

26 januari 2019 20:23

Ja en liten slant kan göra mycket. Jag kan inte skänka så mycket men det jag har skänkt är jag glad för att jag har kunnat göra. Man får vänta till slutet av månaden o se hur man ligger till.

Ha en fin kväll kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards