Mitt Nya Liv

Påskafton från sjukhuset.

Av Anneli Gustavsson - 2019-04-20 15:24

Vädret är underbart men jag ligger fortfarande inne för jag får feber hela tiden.

Den 18e vidgade dom min gallgång med en ballong o satte in ett nytt dränage så jag har ganska ont i magen men jag får smärtstillande.

Dom tog prover på mig i morse o sänkan låg på 9 så det var jättebra, jag trodde att den skulle vara högre. Blodstatusen hoppas jag dröjer o att det inte visar något för det är då jag har fått blodförgiftning o det vill jag ju inte ha tillbaka. Så ju fler dagar som går desto bättre.

Sitter lite i dagrummet o tittar på tv men det kom in några nu som pratar så jag hör inte tv,n.

Jag väntar på att mamma ska komma in en stund, hon kommer nog snart.

Hoppas att ni njuter av det vackra vädret. Var rädda om er o varandra.

Glad Påsk.

 
 
Ms. W

Ms. W

21 april 2019 12:42

Krya på dig! Styrkekram

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

3 maj 2019 22:39

Tack så mycket vännen kram ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards