Mitt Nya Liv

Har permission.

Av Anneli Gustavsson - 2019-04-21 22:19

Ligger i min Goa säng o tittar på Robinson. Dom verkar ha bytt liten med lagen? Jag har ju missat några program. Men det gör inget man hänger med ändå.

Jag har 2 avsnitt med Hemma igen , det är en jättebra serie på ettan.

Har lite ont i magen men det hade Jag räknat med. Men jag hade ingen feber ikväll så det var skönt.

Tidigare ikväll så målade mamma mina tånaglar, dom har inte varit målade på 30 år så det känns lite somrigt även att mina fötter är trasiga o sprickiga, har ont som fan. Men det blir värre när jag mår dåligt.

Jag tog lite kort på mammas katt innan med hennes mobil när han fick skinka. Han är så söt.

Jag hade en fin bukett när jag kom hem idag, jag fick den av min ena moster, jag blev så glad.

På tisdag morgon ska jag in till sjukhuset igen. Jag vet inte om jag måste stanna kvar eller om jag kommer att skrivas ut. Jag vet inget än om bad som är sagt.

Dom vidgade gallgången med en ballong o sen satte dom in ett nytt dränage igen, sånt som jag hade innan. Jag vet inte hur länge jag måste gå med det ? Vill det sig riktigt illa så kan jag få ha det så resten av livet o då blir jag ledsen för det är så jobbigt. Jag tål inte plasten som dom plåstrar med, dom har silikon men det är ändå så varmt o det kliar hela tiden.
Ja jag får se , hoppas att jag slipper det snart.

Min svärdotter Nina o barnbarnen kom o hämtade mig på sjukhuset så dom följde ledning in så dom fick sina påskägg. Dom blev nog lite glada för det låg en liten peng i oxo 50 kr o godis. Det var så roligt att träffa dömd jag har inte haft dom på länge nu så jag fick pussa på dom lite.

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute .

Puss I Pannan.

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

24 april 2019 11:09

Feberfri Du ska se att du är på bättringsvägen då Skickar alla varma tankar om bättring till dig

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

3 maj 2019 22:40

Tack så jättemycket vännen kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards