Mitt Nya Liv

Jag Känner Mig Värdelös.

Av Anneli Gustavsson - 2019-05-02 20:13


Jag har haft en hemsk dag. Värk, orkeslös, matt o skakig.. Har legat, varit uppe. Gick ut o slängde lite skräp, gick runt 3 hus men höll på att inte kunna ta mig hem utan att få ringa till mamma för att be henne komma med min rullator.. Men jag stannade upp för jag fick kramp i vaden o jag kunde ta mig hem tillslut. Det brukar ta 5 min att gå runt, men nu tog det 25 min.
När jag kommer hem så går jag in till mamma o hon berömde mig för att jag var ute o gick men jag bröt ihop o började gråta o sa att det var ju för fan bara 3 hus inte 30... Jag känner mig så värdelös som inte orkar något, mamma klappade om mig o sa att hon tyckte att jag var duktig, ja det kanske jag var men jag vill MER !!!

 

In o vila, äta lite gott. Bakpotatis o en go gegga.. Vila lite till o sen satte jag mig vid datorn o skulle kolla min sida gilla o dela o där fick jag upp att jag var tvungen att fixa något o sista dagen var idag annars hade jag inte kunnat göra nåt mer med den, inte kunnat publicera nåt.. PANIK.......... Det var bara att läsa o följa instruktionerna , men det gick inte. Det fanns inte som det stod att det skulle göra.

 

Som jag alltid brukar göra när jag får panik,,, jag skriver till Michael o ber om hjälp. Han ställer alltid upp på mig o det gjorde han nu oxo så nu är det fixat. Han tar över min dator med fjärr o jag litar helt o fullt på honom. Tack snälla vännen, jag är så tacksam för all hjälp 

 

Jag vill även tacka er för allt stöd som ni ger mig, det betyder massor. Jag ÄR tacksam, mycket tacksam 

 

Hur som helst så har jag tagit lite kort på ett fint träd som vi har på gården. Korten är tagna nu i april vid olika datum.. Jag kommer inte ihåg vad trädet heter, jag glömmer det hela tiden så det är väl inte lönt att lära det sig då.

 

     

 

Jag önskar er en fin kväll. Dröm Sött. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards