Mitt Nya Liv

SÅ TOKIGT DET KAN BLI =)

Av Anneli Gustavsson - 2019-06-15 20:00


Härom morgonen när jag vaknade så hade jag ett namn i huvudet o det var Kinnonen.. Min ena granne i huset hade skaffat en liten valp, en pudel som hon inte ville behålla så hon ville att jag skulle köpa den. Men jag visste inte hur jag skulle göra för jag blev så ledsen över Teddy.. Jag vaknade så jag har ingen aning om ifall jag tog hand om hunden eller inte, men knasigt att jag kom ihåg namnet, Kinnonen ... Jag har aldrig hört det ordet innan =)

 

Jag har ju haft ont i magen ca 1 vecka nu o dom tog ju extra prover på mig som visade bra så det blev jag ju glad för men jag förstår inte varför jag har ont i magen då ? Men det är bara att vänta ut det OM jag inte skulle bli värre då måste jag höra av mig till dom. Men igår hade jag en mycket bättre dag, jag kände knappt av magen men i morse när jag vaknade så hade jag ont igen o har det nu oxo.

 

Men jag åkte o handlade lite innan o jag träffade på en tjej som är lika gammal som mig som gick i c-klassen tror jag men hon kände inte igen mig o det tror jag de för jag har ändrats mycket sen dess.

Men jag pratade med en annan som jag inte känner till o hon sa att hon måste kolla så att hon lägger varorna i rätt vagn.. Jag sa att jag brukar ha en förmåga att ta fel vagn o gå i väg med den.. Jag tänkte inte mer på det utan plockade på mig lite nektariner o la dom i vagnen, jag går vidare o rynkar pannan o måste tänka efter om jag har köpt nåt grillat ? Det låg 2 påsar med grillat i vagnen o då ser jag att jag hade snott en mans vagn så jag smyger tillbaka den. Jag såg att han gick o letade men jag sa inget för han pratade i mobilen. Jag tog påsen som låg i hans vagn o handlade klart.

 

När jag kommer hem o packar upp så ser jag 4 äpplen,, ok... Fasen oxo,, jag hade snott mannens äpple o trodde att det var mina nektariner =)

Nu kom den stackars mannen hem utan sin frukt,  hoppas inte att han har svårt att ta sig till Ica o handla ifall han skulle behöva dom ... Ja, så gör jag,,, utan att tänka =)

 

Jag mådde inte bra när jag hade handlat så jag la mig o vilade en stund, tittade lite på tv o gjorde avslappningar.. Men jag har ju så ont i min nacke o axlar plus det andra. 

 

Jag ringde bort till Rohde för att ta med henne på en liten promenad men hon svarade inte så jag gick bort för att titta till henne, men hennes rullator stod inte där så då förstod jag att hon inte var hemma. Jag gjorde ett nytt försök att ringa henne o då svarade hon, hon var inne i stan hos en väninna som behövde hjälp med telefonen.

 

Jag gick en liten runda själv, det var skönt men jag fick så ont i benen sen vi gick för nån dag sen så jag har små kramper i vaderna =) Ja det har tagit på krafterna att vara sjuk.

 

   

Jag tog dessa bilder när jag gick rundan. 

 

Några av mammas fina blommor .

 

 

Det var vackert på himlen inatt, men jag fick inte till bilden så bra.

 

 

Jag fick lite oväntat besök oxo. Vet inte vart han tog vägen sen..

 

Nu ska jag se om det är nåt bra på tv;n.. Det är väl några filmer så det blir nog bra med det.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

  

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards