Mitt Nya Liv

ÖNSKAR ER ETT KÄRLEKSFULLT ÅR ♥

Av Anneli Gustavsson - 2020-01-01 00:00


Jag vill tacka er för detta året som ni har funnits här för mig, det betyder så mycket..

 

Ni har även önskat mig god bättring när jag var så sjuk o det har känts så bra, jag blir varm i hjärtat. o mamma som alltid finns där för mig, jag är så tacksam ♥

 

Jag hoppas att ni har haft en bra år 2019 o jag hoppas verkligen att det blir bra det nya året oxo. Jag önskar att alla fick vara friska o må bra. Att alla hade tak över huvudet o att alla fick äta sig mätta..Tänk om världen kunde bli bättre, att alla kunde samsas,, ska det verkligen vara så svårt ?

 

Vi kan börja med dom vi har i vår närhet, ge en hjälpande hand. Ta emot hjälp om du skulle behöva det. Gå till någon som vill ha lite sällskap en stund, någon som inte har någon annan.. Om du ändå ska åka o handla så kanske du har en granne som har svårt att ta sig till o från affären, fråga om du kan hjälpa till där. Ja det finns mycket man kan göra för andra.

 

En sak som är ännu viktigare kan jag tycka o det är att du ska lyssna på din kropps signaler, det är ingen som tackar dig om du sliter ut dig på jobbet, gå dit om du är sjuk mm. Ta hand om dig själv. Börja tänk på dig själv oxo detta året..

 

Jag önskar er ett kärleksfullt år med god hälsa. Gott Nytt År ♥



https://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM&fbclid=IwAR1L8XXezz5OOn_plnANeh7okuUTXJvu8WwkZmuBQw5Etu3kHzssJXoWhd0

 

Klicka på länken om ni inte ser videon.

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards