Mitt Nya Liv

Nu är jag hemma igen..

Av Anneli Gustavsson - 2020-01-05 21:19


Vilken upplevelse det var att se operan på Spria.. Det var så maffigt så stort så när dom sjöng så taket lyfte höll det på att tåra sig i ögonen.. MEN vi var tvungna att gå lite tidigare för färdtjänsten skulle komma halv 9 o dom började inte som dom skulle så det var riktigt surt att behöva gå därifrån. Kvinnan i garderoben var så trevlig o vi pratade en stund innan vi gick ut..
 
Utanför står en bil o han frågar Rohde vad hon heter o hon säger sitt namn så vi hoppar in o bältar på oss.. När han börjar prata om faktura så reagerade hon o sa att hon har autogiro.. Sen frågade hon vart han skulle köra o det var helt fel för han skulle hämta upp en som heter Jenny.. Lite dåligt av honom att vara så slarvig när Rohde hade sagt sitt namn.. Jaja vi behövde inte vänta för vår bil stod en bit längre ner så det var bara att hoppa in. Killen var jättetrevlig o vi kom hem säkert o bra..
 
Jag filmade lite så jag ska lägga in det i morgon, orkar inte det nu.. Det har varit en underbar eftermiddag o kväll ,, Tack Rohde för att jag fick följa med dig.
 
 
Nu ska jag lägga mig o titta på filmen Solsidan på 4;an.. Eller ja,, jag får se om det är nån annat att se ?
 
Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.
 
Puss I Pannan ♥
 
 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards