Mitt Nya Liv

Det Sägs Att Man Inte Får ??

Av Anneli Gustavsson - 2020-01-17 00:42



klicka på bilden så kommer du till min sida där jag lägger ut bilderna som jag gör.


Ja, det sägs ju att man inte får mer än man orkar med o det kanske stämmer. Det är inte säkert att alla klarar av att ha min vardag med kronisk smärta dygnet runt, eller sprickor under fötterna o i händerna... 


I morse vaknade jag med 2 nya sprickor under fötterna,, utan att jag hade gått på dom. Det bara ploppar upp  o det gör så förbenat ont. Det blir ju att jag belastar kroppen snett så då får fibron lite mer att jobba med..

 

Sista tiden har jag haft,, har jag mer ont o det tar så på krafterna.. Jag är trött men kan inte sova ordentligt. Jag somnar till en stund men sen vaknar jag igen o så håller det på.

 

Det blir väl bättre snart hoppas jag. Kanske börjar min nya medicin Toctinot att kicka in så mitt eksem blir bättre/bra, men jag vågar inte hoppas.

 

Nu ska jag göra ett nytt försök att sova. Hoppas att ni sover gott där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards