Mitt Nya Liv

Tack För Skrattet =)

Av Anneli Gustavsson - 2020-02-03 11:13


God morgon, hoppas att ni har sovit gott. Jag har gjort de o det är inte ofta jag kan säga de.

Solen skiner men det är kallt o dom får skrapa sina bilar när dom ska iväg nu, tur att jag har garage.. 

 

Har varit nere på VC o tagit om proverna som var något för höga. O det gick på första försöket o det är inte vanligt för dom brukar få sticka mig rejält, många gånger  ber dom om  ursäkt för att dom inte klarar av att sticka mig men det är ju inte deras fel det beror ju på mina vener.

 

Men,, när jag sitter i väntrummet som var ganska fullt så tänkte jag lägga lite ord,, jag spelar wf (wordfeud) o när jag ska spela mot en så ser jag att hon har skrivit till mig så jag blev nyfiken o kollar o börjar skratta högt, jag visste inte vart jag skulle vända mig för alla började ju titta o undra vad jag höll på med =)

 

 

Då var det detta meddelandet som jag fick som gjorde att jag började skratta.. Ja det gjorde min dag i alla fall..

 

Nu har jag ätit frukost för jag skulle vara fastande, så nu hoppas jag att proverna är bra den här gången,, ja annars vet jag inte vad dom gör ?

 

Ha en fin o solig dag där ute..

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards