Mitt Nya Liv

Brev Med Posten !

Av Anneli Gustavsson - 2020-02-05 17:17


Fick ett bra med posten innan idag från Hudmottagningen.. Jag måste ta om mina prover igen för triglyceridvärdet (blodfetterna) var fortfarande något högt, så jag ska ta om det i början av mars igen..

 

Jag ringde o pratade med henne o hon sa att jag inte skulle oroa mig för det var inget farligt. Men dom vill hålla det under uppsikt o det är jag bara tacksam för. Jag frågade vad som skulle hända om det inte gick ner, då finns det en medicin som jag kan ta o i värsta fall får jag sluta med min medicin Toctino för mitt eksem.. Ja, alltid är det nåt.. 

 

 

Det har varit strålande solsken idag o det är vackert med snön.. Har inte vågat mig ut för då halkar jag väl o bryter benen =)

 

 

Jag väntar med att gå ut till i morgon då ska jag åka ner o handla lite för på fredag händer något roligt ,, mer om det då =)

 

Idag har jag städat lite, dammsugit o vaskat golven så nu känns det att jag lever, har haft några jobbiga dagar med fibron.. Jag ska städa handfatet o toastolen i badrummet oxo sen gör jag inget mer.. 

 

Plockade bort mina plåster under fötterna, dom ser ganska bra ut. Jag såg 1 spricka under ena tån.. Hoppas att det håller sig så nu.. Smörjer in dom med vit vaselin o har på mig strumpor..

 

Ska ta mig lite att äta nu o se om det är nåt bra på tv;n sen.. 

 

Ni får ha en bra dag där ute. Ha en fin kväll.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards