Mitt Nya Liv

Har Blivit Kidnappad !!

Av Anneli Gustavsson - 2020-02-07 00:05


klicka på bilden så kommer du till gilla & dela - like & share


Det är lätt att somna men jag vaknar ju hela tiden. Men jag kommer att kunna somna strax,, det gör jag alltid. Har svårt att somna innan midnatt,, knasigt men så är det.

 

Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
Isabelle

Isabelle

7 februari 2020 09:57

Läskigt som fan med den Sjukdomen. Vissa säger att Media har Förstorat allt bara. Det gör mig arg när dom inte tror det är Allvarligt :(

http://nouw.com/fobibella

Anneli Gustavsson

7 februari 2020 11:42

Det är ju det dom inte har gjort. Dom tystade ju ner det istället o nu hoppas jag att dom får fram botemedel så att den utrotas..

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards