Mitt Nya Liv

Undra Hur Festen Blev ?

Av Anneli Gustavsson - 2020-06-14 10:53

 

Lilla Tilda (systerdotter) kom till mig o skulle sälja ett par träningsbyxor men jag sa att dom små kommer aldrig att passa men det gjorde dom så jag köpte dom, dom var blommiga o fina. Sen sa hon att hon skulle ha fest men hon visste inte var hon skulle vara, så hon tittade lite generat på mig o dom ögonen frågade om hon fick vara hos mig för då bodde jag inne i stan o jag sa till henne att hon gärna fick ha den hos mig.. Men sen kom hon på att hon måste handla o jag frågade henne vad hon behövde o jag hade ju allt hemma så hon behövde inte köpa nåt själv.. Men hon sa att hon ändå måste gå o handla för hon ville ha marschaller o det hade jag precis köpt 4 stycken så hon blev jätteglad.. Sen undrade hon lite försiktigt om jag skulle vara hemma när hennes kompisar kom dit men jag lugnade henne o sa att jag kunde gå iväg så dom fick vara för sig själva så hon kramade om mig o blev jätteglad.. Tur att man kan glädja någon även om det var i drömmen =)

Ja undra hur den festen blev ?? Den blev nog lyckad..

 

Det var längesen jag hade något hos mig o det lär dröja oxo för jag har inga planer på nåt galej..

 

Idag ska jag hitta på nåt men det tar jag sen =)

 

Ni får ha en fin dag där ute.. BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards