Mitt Nya Liv

Blev Så Full I Skratt =)

Av Anneli Gustavsson - 2020-07-20 18:34


Idag åkte jag ner till sonen o lämnade citronmuffinsen till honom.. Han blev glad o han tyckte att dom var goda, ja det tyckte även barnen o Nina så det var roligt att det var uppskattat.. Jag blev så full i skratt för när sonen skulle smaka muffinsen så tuggade han i sig pappret =)

 

Jag stannade en stund o drack lite kaffe,, men jag tog ingen muffins =)

 

Jack visade att han hade köpt en,,, hjälp vad heter dom nu igen ?

 


  En sån här,, som han flyger med.. Det är ju så populärt nu,, drönare heter dom ju =)

 

Den var så liten o pyttig men han var duktig o han lär snart kunna köra den ordentligt. Dom är ju inte gratis,, det är hutlösa priser..

 

Innan var jag ute o plockade lite röda vinbär,, så ja jag får se vad jag ska göra med dom ?? Jo då,, jag vet men det går ni veta sen =)

 

 

 

Har rensat o sköjt dom nu så nu rinner dom av..

 

Hoppas att ni har en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

21 juli 2020 11:04

Här har inte vinbären mognat ännu men det blir nog massor och jag ska göra gele för det tycker jag är gott.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

21 juli 2020 13:25

Jag gjorde gelé förr men det var längesen.. Får se hur det blir nu med det jag ska göra =)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards