Mitt Nya Liv

Härliga Färger.

Av Anneli Gustavsson - 2020-10-20 23:18


Det har varit ganska skönt väder idag men det har blåst lite o regnat lite oxo.. Har ju inte varit ute jättemycket,, inte mer än att jag har varit hos frissan,, Konsum o Ica men sen åkte jag hem.

 

Jag ska in till Ica Maxi o City Gross nån dag den här veckan,,, kanske på torsdag ?

 

När jag var på parkeringen på Konsum så såg jag dessa härliga färger.

 

   

 

Det är ju läckert men inte roligt att det har läckt från en bil,,, nope inte mammas bil..

 

Annars har jag inte gjort så mycket.. Har varit hos Rohde o hjälpt henne med räkningar o visat hur hon skulle göra för att se dom så det fixade jag..

 

Sen ringde en annan dam som har problem med sin tv så jag ska dit nån dag o hjälpa henne,, ja då jag ska hålla avståndet.. Jag hade munskydd när jag var hos frissan.. 

 

Sitter bara o somnar i soffan så nu ska jag lägga mig,, det blir väl som alltid att man blir klarvaken =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards