Mitt Nya Liv

Sluta Röka.

Av Anneli Gustavsson - 2020-10-22 15:56


Att sluta röka kan vara så svårt, nästan omöjligt för många. Det finns olika sätt man kan sluta röka på, vissa slutar värt, andra köper tuggummi, några börjar snusa i stället medans andra väljer e-ciggen . Jag förstår inte varför man börjar snusa istället för ciggen, ville man inte bli av med en last ?

 

Hur som helst....


Själv slutade jag röka 2003 o jag använde absolut inget, utan la av tvärt. Det var så svårt i ett par år men jag gav inte upp o det är jag så glad för. Jag har inte tagit ett endaste bloss o jag vågar inte göra det heller för jag är rädd att trilla dig igen. Dom två sista åren har jag börjat bli röksugen igen o det blir så ibland. En gång rökare, alltid rökare men det gäller att hålla sig i från det. Jag har flera gånger tittat på detta med e-ciggen, jag har varit sugen på att köpa men det har jag inte gjort. Jag ska Inte göra det heller, men jag såg nu att dom hade ett erbjudande på ett startset.. Njae, jag avstår o jag ska hålla mig i från det så länge jag bara kan.. 

 

 

 
 
wiolettan

wiolettan

22 oktober 2020 17:48

Låter bra och du verkar stark och ståndaktig.
Jag har själv rökt men slutade 1994 och det är jag så glad och tacksam över. Använde plåster ett tag och sedan gick det bättre och bättre. Ibland kommer suget, men det är bäst att låta bli då man nu en gång har kommit ifrån eländet.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

22 oktober 2020 17:54

Nä varför ska man försöka lära sig röka ?? Det är ju vansinne.. Men jag är så glad att jag inte röker längre o det var svårt att sluta.
Hoppas att det är bra med dig vännen, var rädd om dig kramar ♥

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards